Nella Fantasia (Älskar den låten!)

"för att kunna bygga och behålla en god självkänsla måste vi ta ansvar för hur vi lever våra liv"
.
.
.
Livet känns så ofta orättvist, eller hur?
Men behöver det vara det egentligen?  Vi lever ju trots allt våra egna liv och vi utformar våra liv genom de handlingar och beslut vi gör. Det är aldrig försent att ta på sig sina "positiva glasögon" och styra sitt liv i den riktining med helst önskar.
.
.
.
Dagens tankar från Parisflickan;
Varför har de ens trafikljus i det här landet då majoriteten ändå kör ständigt mot rött och alla gåendes ändå går mot "röd gubbe?". Här är det aldrig säkert att korsa en gata minsann.
.
.
.
Jag har köpt en ny klocka föresten...Ett typiskt impulsinköp av mig :)
Egentligen var jag sugen på en klocka från mango men eftersom personalen var så otrevliga (har ni läst tidigare inlägg vet ni att jag har svårt för otrevlig personal) så gick jag med bestämda steg ut med tankar som att "där blev de minsann av med en kund!" och gick in i närmsta klockaffär och köpte den här Guess klockan istället. Visserligen alltså ett impulsköp men jag känner mig väldigt nöjd ändå.
.
.
.
bild från min helg

Kommentarer
Postat av: Viktor från minerva

kommer du ihåg outcast - roses?

Då kanske du gillar --> takida - caroline ;)

Hoppas du har kul där nere mvh viktor =)

2009-10-05 @ 18:10:00
Postat av: Frida

Men Carro nu har du haft ett lite väl långt uppehåll? :) Har Paris slukat dig? :p

2009-10-07 @ 16:03:40
URL: http://fwikner.blogg.se/
Postat av: emilia

du måste uppdatera meera ;) :)

2009-10-07 @ 18:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0