OFC

-Snöstorm
-Förseningar
-Storm
-Tekniska problem
Och nu ett vulkanutbrott?!
.
Man undrar ju vad oddsen är för detta just den helgen då jag ska flyga hem? Så jag antar att jag stannar i Paris...
Men man ska ju inte vara den som är den. Paris är underbart så jag får väl spendera lite extra tid med mina kära, kära vänner i stället vilket inte alls är fy skam. Vi hade till exempel tänkt att se Bob Sinclar ikväll :D
.
.
Nu har jag för övrigt spenderat hela morgonen med att trösta mig själv med Sex and the city avsnitt (jag känner mig lite bättre). Är detta ett tecken på att jag bör sluta flyga så mycket i mitt liv? Kanske finns det någon miljögud som vill straffa kontinuerliga flygresenärer som mig själv? Börjar ana att det är något i den stilen..
.
.
På tal om ingenting fick jag agera "modell" för min värdpappa igår...det var...Obekvämt. Han är nämligen fotograf och när jag kom hem snygg som man är efter en låg dag i skolan så har han gjort om hela vardagsrummet till en fotostudio och undrar om inte jag kan ställa upp och hjälpa honom med att "posera" så han får till det rätta ljuset. 45 minuter senare kände jag mig fortfarande extremt obekväm men fick tillslut smita in till mitt rum.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0