séduisante et recherchée

Efter att ha diskuterat med mig själv huruvida jag skulle skriva några rader på min blogg eller inte så insåg jag att alla försök att plugga eller sova skulle för tillfället ändå vara omöjligt...
Sova är en omöjlighet eftersom jag
1. Har druckit två koppar kaffe i kväll= SPEED
och 2. Min värdfamilj har lite av en fest som är allt annat än lågmäld
Plugga är omöjligt bara för att jag inte vill.
.
.
Livet är bra för övrigt.
Min värdfamilj delar ut lite härliga pikar då och då så man känner att man lever...
De bråkade för övrigt om mig igår...det var sannerligen obekvämt vill jag lova. Jag sitter där och
skrattar lite men det var att döma av deras blickar inte alls roligt.
.
Jag känner inte igen mig själv på någon av följande bilder...
Dålig självbild? Eller dags att inse läget...
Det sägs ju att man är det snyggaste man blir i 17-24 års åldern
i sitt liv... Seeeegt
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0