The first cut

Högskoleprovet var ganska kul faktiskt. Eller kul kanske är fel ord...
men det var hur som helst intressant att se hur det var upplagt inför nästa gång jag gör det.
.
.
.
Jag har precis suttit och mailat lite med mina vänner från USA. Saknar dem verkligen.
Hur är det möjligt att jag redan har bott hemifrån två år! Och fyller 19 om 23 dagar!?
.
Vet ni vad? Jo jag har spontan bokat en resa hem på fredag. Och är hemma i en vecka...
Det känns som vanligt skönt att komma hem lite och pusta ut och framför allt
ta hem en massa grejer från Paris så jag kommer hem till sommaren.
.
.
.
Good Old Days
.

Kommentarer
Postat av: ellen

wieeeee :)

2010-04-11 @ 12:01:25
URL: http://ellenikarusellen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Härligt bruden! Då hoppas jag att vi hinner ses! :D

2010-04-15 @ 10:52:52
Postat av: Anonym

awww i miss you! i wish those were recent pictures cause then you'd be nice and close!!! :) love you

2010-04-20 @ 17:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0