are u gonna dance?

Jag känner för att göra ingenting...
otur för mig att jag måste göra någonting..
Träna tillexempel... haha jag har inte tränat ordentligt på snart två år!
fy och skam på mig!
.
Annat var det första halvåret i USA volleyboll, gym, löpning & Cheerleading
då var jag helt galet tränad..vilket självklart inte var något som jag insåg då. Nåväl nästa år kommer jag inte ha något speciellt för mig så då får jag väl ta tag i mig själv. Eller ska jag kanske fixa gymkort här i Paris? det är fasligt dyrt men det kanske är värt det.
.
.
.
Jag har kommit på vad jag önskar mig i 19 års present förresten (redan!)
dock så tror jag att jag kommer att bli bemött av ett skratt från mina föräldrar...
hmm jag kanske ska göra mig en egen liten investering.
Nä nu ska jag fortsätta gör ingenting tills jag får mat
BIS

Kommentarer
Postat av: anna

kikar in och lämnar ett avtryck ;)

2010-02-04 @ 22:10:30
URL: http://annaunga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0