Cependant

Vet ni vad jag har kommit fram till?
Jo, nagellack måste nog vara en av världens bästa uppfinning
(om man bor i ett i-land och vars största problem är när kreditkortet inte fungerar osv.)
Nagellack kan användas som:
.
.
1. Det uppenbara att göra sina naglar fina med olika design och färger
2. Laga strumpbyxor
3. täcka sprickor eller liknande som har uppstått på olika saker och ting
4. Som skydd på ringar som inte är äkta silver
5. Ändra guldsmycken till silver genom ett silver nagellack eller andra färger
6. Som klister
7. Utmärkt tidsfördriv för att undvika att studera
.
Ja! En underbar uppfinning helt enkelt.
.
.
.
Vilket fantastiskt resultat
.
.
.
I morgon är det som sagt Sverige som gäller efter att jag har gått på vinprovning
(under lektionstid! Oh yes indeed)
Som vi ni alla vet har jag alltid mindre lycka med mina flygresor. Givetvis är en planerad snöstorm
på väg in i Sthlm på lördag dvs. troligt kommer mitt plan till västerbottens pärla vara inställt.
Så jag kanske stannar i Sthlm helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Linn

Skulle inte tro det, hem med sig fröken!

2010-02-19 @ 10:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0