Il me semble que...

...Jag har för mycket tid kvar i gymnasiet...
.
Jag längtar efter 2011 redan, det kommer att bli mitt år :) Inte för att 2010 kommer att vara ett dåligt år men det känns så avlägset med sommarlov. Jag tror jag är lite deppig för att mitt nya delmål dvs. sommarlovet är så långt bort...Det kändes närmre med jullov men sommarlovet känns väldigt avlägset. Men nu ska jag så klart inte vara den som är den utan njuta av att faktiskt få bo i Paris!
.
.
Vet ni vad jag läste i en svensk skvallertidning här om dagen? Jo, det var en lista över saker som gör att tjejer inte får pojkvänner. Jag tyckte att det var skitkul ända tills jag läste " Tjejer med stora och dyra väskor skrämmer killar och därför har de svårt att närma sig"
.
Min framtid känns ljus...Som "Nucka", det är för övrigt ett ord jag lärde mig på jullovet.
.
.
.
Strålande!

Kommentarer
Postat av: Linn

Vi har ju pratat om det där, det löser sig när han kommer fram till dig och frågar om du har sett Donnie Darko ;)

2010-01-06 @ 23:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0