Karneval

Idag har fransmännen på min skola "karneval" eller utklädningsdag...
De gick inför det hela med stort engagemang vill jag lova!
Det fanns giraffer, grisar, Superman, kossor, bebisar, smurfar, superwomen, 1800 tals outfit, pimps, sexy sjuksköterska, skkidåkare, cowboys osv osv osv osv.
Tro mig, en fransman iklädd en sexig sjuksköterska klänning med smink och peruk är ingen fröjd för ögat.
.
Nåväl det var ganska roande.
.
.
.
Jag tror att jag eventuellt har slagit nytt rekord i att delta i diskussionerna vid matbordet i kväll;
-Jag har berättat om skolan och olika ämnen osv.
-De har berättat om sin resa till Venedig (tydligen var det väldigt romantiskt)
-De har berättat om sin resa till rom
-De har berättat om sin resa till Spanien
-De har berättat om sin resa till Mallorca
-Sedan visade de bilder på alla tidigare nämnda destinationer
(svårt att avgöra hur man ska reagera på deras bikinibilder)
-Sedan pratade vi om min framtid
-Vi avslutade med bilder från när de var unga och när barnen i familjen var unga.
.
Jag är helt uttröttad av all denna plötsliga information.
.
.
.
Återigen Charmtroll
Apelsinhatt

Kommentarer
Postat av: ellen

Du är så söt Caroline! :)

2010-03-12 @ 13:18:21
URL: http://ellenikarusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0