Cependant

Igår myste jag med mina flickor lite på kvällen med lasagne, vin och efterrätt. Väldigt trevligt!
.
Jag skulle ju då vara så väldigt effektiv igår med mitt plugg...facit i hand blev det inte riktigt så..Jag vill dock skylla det hela på min värdbror!
.
Min värdbror är cirka 30 år gammal och bor alltså inte hemma längre. Jag träffar honom aldrig mer än en gång i veckan då han kommer över och äter middag med min värdfamilj. Men igår(!) kom han helt utan anledning förbi. Han gick bara runt med en cigarett (utan att röka den) och försökte prata med mig om allt möjligt. Tillslut så frågade jag honom vad han skulle göra under dagen (ledande fråga för att få veta varför han var där när jag var den enda där). Han svarade att han inte visste...
.
Efter ett tag ursäktade jag mig och sa att jag var tvungen att plugga (för övrigt stod jag fortfarande i min pyjamas). Efter 5 minuter kommer han in till mig och frågar om han kan få göra kaffe till mig.
Jag vet inte riktigt vad han egentligen ville men det slutade med (efter att han hade frågat mig obekväma frågor som "Hur gillar du fransmän?" ) att han bjöd mig till hans fest som han tydligen skulle ha och frågade efter mitt nummer.
.
I don't know if this is making any sense...Men det ska kort och gott bli skönt att komma hem till det "normala"
Jag har 7 skoldagar kvar! Helt absurt...
.
.
.
På frågan om mitt boende nästa år så kommer jag att flytta hem nu eller nästan. Jag kommer att bo öst på stan i Umeå. Jag tror att det kommer att bli mycket bra!
.
.
.
Ph production
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0