... ... ...

Det är tungt, jag tänker inte ljuga...Men jag får inte ge upp än jag måste bita i och bara härda igenom dagarna och hoppas på det bästa. Även fast jag inte vill lita på organisationen längre så är det precis det jag kommer att göra.



Jag roar mig med att leka med min "syster" på dagarna. Haha ganska underhållande faktiskt...



När jag gjorde den här videon kunde jag höra fru Rönnholms röst i huvudet där hon med en suck säger "Nämen ÅH så vansinnigt  sööt" Eller vad tycker ni?











Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken språkträning, din kunskap i engelska kommer att nå nya nivåer, sedan kommer andra att ha lärt sig svenska på nytt sätt, låter djuren lika i USA?



Pappa

2008-12-18 @ 07:42:59
Postat av: Lovisa

ÅÅÅh så underbart att få höra din röst!!!!!! :D

2008-12-21 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0