GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Mamma, pappa & Hampus

Linn & Ellen

Caroline

Sarah & Emelie

Victoria & Lovisa

Joel, Fredrik, Rhode & Emanuel

Lisse-lottie, Åke, Fredrik & Pia med barn

Mormor

Ann & Janne

Martina & David

Marcus & Stina

Josef med familj

Magnus & Magdalena med familj

Alla de barn som jag lärde ut dans till förra året

Matilda. T

Erik

Elin

Matilda, Kjell, Kristina, Sofia & Peter

Linda

Hela min släkt (för att sammanfatta)







GOD JUL TILL ER ALLA (oavsett om du står ovan eller inte!)




TACK FÖR ATT NI FINNS!



























P.s. Om du känner dig glömd så förlåt!
 

Kommentarer
Postat av: vicky

GOD JUL carro!!!!!!!!!!! hoppas du har en riktigt bra och mysig jul!!!

2008-12-24 @ 17:21:05
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: Joel

God Jul (tur att ni firar jul den 25)

2008-12-25 @ 21:07:01
Postat av: Familjen

Hej Caroline

Som vanligt var det roligt att få prata med dig över SKYPE och att få höra att vår fotobok landade rätt, vi hade själv trevligt då vi gjorde den.



Nu får vi verkligen hoppas att Minnesota blir kanon, att du kan lägga in en ny växel efter alla dina äventyr.



Hoppas Tomten hittade igen dig.





Pappa, Mamma, och Lilla Hampus.

2008-12-25 @ 21:53:48
Postat av: Matilda

hej min alskade, GOD JUL i efterskott. hoppas du fick en bra jul, verkligen! jag tanker pa dig, saknar dig massor, hade garna ringt dig om jag hade haft mojlighet, men du vet hur denna familjen ar... Ring garna mig om du har tid och lust nagon dag, skulle bli glad att prata med dig. Vet du exakt nar du kommer flyttas ennu?



Love .

2008-12-26 @ 23:18:47
URL: http://matilba.blogg.se/
Postat av: Brunetten!

Huvva de där med olyckan! Hoppas du hade en bra jul, och fick mkt fina klappar, vill ha hem dig nu!

2008-12-28 @ 16:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0