T.I.- You could have whatever you like



Homecoming, en sjukt rolig vecka!


Jaa, homecoming var som sagt kul och avslutades med en stor fotbollsmatch (självklart så vann våra pojkar), vi hade även "pep rally" som i princip är då alla på skolan mitt under någon lektion går till gymnastiksalen fördelar sig i sin årskurs och skriker heja ramsor, små tävlingar, vi cheerleaders har våra ramsor, bandet spelar, fotbolls killarna har sina outfits. Kul. Avslutningsvis så hade vi homecoming dance. Haha tro mig här dansar man inte som i Sverige kan ja lova, haha. Om du har sett save the last dance när hon går till klubben första kvällen så kan jag meldela att jag kände mig som henne + att alla dansar precis som de gör på den klubben. wow. Dessutom så ni vet när man ser på film att alla på dansgolvet börjar dansa exakt likadant till en viss låt (att man dansar/rör sig i en stor grupp), det gör man! Jag har alltid tyckt att det är så fejk på film och inövat men tro det eller ej till ca 4 danser gjorde alla exakt samma rörelser och rörde sammtidigt. Helt sjukt, de var till och med svårt. Hahaha

Det händer så mycket här att jag glömmer bort vad jag ska berätta men här kommer lite efterlängtade bilder iaf.





Crazy hairday

Det kanske inte syns så bra på bilden men det var ett super stort 
fluff och chockrosa.



Jag & Britt





School



School



School



School



School


Fotboll
Dez, Jag & Laz



Vissa vill verkligen ha en plats i cheerleading laget^^




Nervös jag då jag gjorde mig i ordning för min första dag som cheerleader



Jag & Becky



Pep rally



Go Indians



Sara & Jag













Älskar er

Kommentarer
Postat av: vicky

haha coolt :O :O :D :D cheerleader ;D

2008-10-07 @ 19:33:48
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: M

Hur kommer det sig att du får ha ensamrätt på den helröda dressen? Special made for you? :)

2008-10-08 @ 19:30:48
Postat av: Matildaa

Lättt att alla skannade dig när du var cheerleader och bara "woow looking good" :D



ps. I hope u keep scanning people, haha!



puss från din mumin! <3

2008-10-09 @ 04:10:26
URL: http://matilba.blogg.se/
Postat av: Brunetten

Hejsan hoppsan! Egen dress bara för att de ska synas ännu mer när du gör bort dej eller? haha nej då du är säkert jätte duktig! haha När får man se bild på din date du hade då?

2008-10-09 @ 14:35:39
Postat av: Lovisa

HAHA älskar att du är en cheerleader! men ja undrar varför bara du har röda kläder?

2008-10-10 @ 22:13:02
Postat av: vicky

haha det går som inte in att du verkligne är en cheerleader ;D

2008-10-14 @ 14:02:59
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: vicky

du uppdatering tack =)

2008-10-16 @ 23:36:05
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: Pappa igen

Inte utan att man undrar vad som händer, har du mycke att greja med eller? kul om du uppdaterar sidan.





2008-10-18 @ 09:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0