Amy whinehouse - Will you still love tomorrow

Är det inte lite sjukt att jag skuttar runt i shorts och linne när ni har vinterjackor och långbyxor?



Jag är så glad, idag flyttar jag till min nya värdfamilj (inte för att jag ogillar den här familjen på något sätt men ändå) Min värdmamma skickade ett sms till mig 07.00 "Today is the day Caroline! I'm sooo excited"   Haha.

Igår så vann mina fotbollspojkar mot Logansport alla var helt överlyckliga och kramades och skrek (innan vi i Sverige skulle ha så mycket stämning för ett lag där spelarna är 16-18 år...)


Ni ska bara veta vad som håller på att hända med min kropp! Jösses allt gymmande varje dag börjar visa sig! Mina armar håller faktiskt på att bli muskulösa (jag vet inte riktigt om jag gillar de) Jag har till och med haft två killar som har gått fram till mig och chockat menat att jag har mer muskler än vad de har. Mamma mia!

Så jag förklarade det för min gym coach och han sa att "tjejers armar inte kan bli större för det är fysiskt omöjligt" Är det verkligen sant? Låter mysko för jag tycker mina armar är mycket mer muskliga nu. Han tyckte att nää du är bara "a tiny tany little thing" och kommer bara få mer muskler men inte växa. Jaja jag får väl lite på gubben.


Idag så ska jag packa ihop mina grejer här hos familjen Crockett för att åka hem till de flickrum som jag aldrig hade, på kvällen så är det en välkomnsfest till mig. Kul kul!









Let's get it going




Jag älskar er



Kommentarer
Postat av: Liiiin

I'll be your solid ground, mhmhmh :)

Mama hälsar förresten ;)

Och du måste skicka din nya adress så jag kan ragga vykortsskrivare (Jag har varit lite dålig på det än så länge)!

2008-09-21 @ 11:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0