Tupelo honey - Boy you´re all right

Min första dag med khaki byxor


Jag måste faktiskt erkänna det att byxorna är otroligt sköna att ha på sig. Idag på min gym klass så hade vi löpning jag har nu höjt mig till att komma 3:a (*mycket stolt*)

Men till det roliga! Jag var på min första gymnastik träning idag! oj! så kul det var, hör och häpna jag vet att ni inte kommer att tro mig men på en timme har jag lärt mig att hjula och jag kan nästan göra en back flipp. Jag vet att hjula inte är så coolt men ni som känner mig vet att jag verkligen inte har kunnat hjula, jag har alltid sett ut som en köttbulle på vift. Det var hur som helst suuuuper kul! Och min tränare var väldigt imponerad av mig så jag tror jag kan fixa det här.

Tyvärr så verkar det som att jag måste hoppa av volleyboll för att allt tycks krocka (! :( ) Jag har nu alltså cheerleading 3 gånger i veckan + att jag ska dansa 3 gånger i vecka och om jag då ska ha volleyboll varje dag..nä det går bara inte. Så imorgon måste jag gå med svansen mellan benen och berätta att jag tänker hoppa av volleyboll teamet. Synd.



Men jag blir en riktigt amerikansk cheerleader istället! WIHOO!





 Så här såg det ut när jag hjulade förr... men nu är det slut med köttbullen!











I'm so excited!

Kommentarer
Postat av: Guldfissssk

Min lilla köttbulle har blivit stor! :]

Men jag vill nog ha bildbevis ;)

2008-09-03 @ 08:28:34
Postat av: ellen

det där ska jag se när du kommer hem!

2008-09-04 @ 08:34:47
URL: http://ellenbloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Carro ditt mål för i år är ganska självklart tycker jag! Du ska komma 1:a! ;) Hehe, du är ju endå inte långt ifrån!

En sak ha ja inte riktigt fattat, ni fick väl inte ha urringat?? Eller? Är de där inte dina skolkläder? Har ni skoluniform? Känner att jag är full av frågetecken nu!!! :)

Vad dansar du för något?

2008-09-04 @ 11:10:05
Postat av: Brunetten!

Men du de där ser ju bra ut!! :D NOOOT!!

haha hoppas att de ser bättre ut nu ialf! haha saknar dej!

2008-09-04 @ 18:47:47
Postat av: vicky

haha jag vill se backflippen när du kommer hem!

vad ska du dansa?

2008-09-05 @ 10:23:12
URL: http://wickywonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0