Oasis - She's electric

Blixtar & Dunder



Igår natt var jag med om den förmodligen värsta åskan i hela mitt liv, jag vaknade av att hela mitt rum lystes upp gång på gång på gång följt av ljudliga knallar. Det var helt galet vilken storm det var..men så fort det blev morgon så var det varmt och vackert väder igen. Jag fick veta i går att tydligen så har Andersson, Indiana ganska många torndos, vilket är lite läskigt men men.

Ni vet den där pojken jag nämnde i mitt förra inlägg? han som jag tyckte att jag varit rent av taskig med...han gav inte alls upp...Oh boy! han ringer mig, han tycks vara precis i samma korridor som mig hela tiden, han ler alltid stort när han ser mig, han gör irriterande grejer som att "råka" snudda min arm när jag går förbi honom, han tar inte ens illaupp när jag vägrar svara hans samtal..jag lägger bara på men han är ändå glad! Jösses, han är svår att skaka av må jag då säga!


Det är väl numera ingen nyhet att jag har träningsvärk hela tiden(?) den här gången från min gymnastik klass i måndags..PUH! det är verkligen inte lätt. Haaha min instruktör är så grymt rolig och ser verkligen inte ut att vara en gymnastikinstruktör! Han är mörkhyad, rund och så gay(!) det här är hans vanligaste fraser när han pratar med mig " You go girl!" "that was aweful" "that was beautiful" "come her girl" "you can do his sweetheart" osv.. hysteriskt roligt, faktiskt.



Från mitt förra inlägg var det flera som undrade vart jag ska flytta(?) 

Det är så att den familjen jag bor hos nu är bara en Välkomstfamilj i 8 veckor (fast nu har de ångrat sig och skulle gärna villat behålla mig längre) Så min permanenta familj för resten av året är en helt annan. Det är Becki (cheerleading coach) Brittany, Brandon, Briant och pappan + Christy. + två giganska hundar och två katter.

Det kommer att bli hur roligt som helst!







Chicago på lördag
Chicago på lördag
Chicago på lördag
Chicago på lördag
Chicago på lördag
Chicago på lördag
Chicago på lördag
Chicago på lördag
Chicago på lördag


Kommentarer
Postat av: lovisa

Carro "snubba min arm"??? Har du redan glömt svenskan? Skämmes!!

2008-09-10 @ 12:47:50
Postat av: Mattias Albertsson

Träffade din mor och far idag...och kommer inte slippa dom förrns på söndag eftermidda=P



Hur är livet i staterna?



Snabbläste lite i bloggen och det verkar ju som att du trivs ganska bra? och pojkarna verkar vara ännu värre än dom här hemma...eller=P



KRAM

2008-09-10 @ 21:51:48
Postat av: Pappa

En liten undran....har du mycket att fundera på?mamma väntar på ett litet grattis!! nu ska vi hålla ordning på Mattias och några fler på fotoutbildning i Hemavan, vi jobbar digitalt hur går det för dig med den analoga tekniken?

2008-09-11 @ 10:41:35
Postat av: Matilda

Men vad säger du? Har välkomstfamiljen ångrat sig?

2008-09-11 @ 11:59:16
Postat av: Brunetten!

Saknar dejj!!!! :(:(

2008-09-13 @ 16:48:01
Postat av: Sarah

Jag förstår inte för mitt liv hur du orkar vara så aktiv!! Du kommer att se ut som den där charmiga kvinnan på bilden nere i gymmet på badhuset (om du minns henne)!

2008-09-15 @ 21:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0