Veronica Maggio - Måndagsbarn

Mina helger är verkligen schema lagda, ingen vila här inte!



I fredags så var det ännu en amerikansk fotbollsmatch, de spelade faktiskt riktigt bra. Åh! på min marknadsförings klass så tvingade min lärare mig att läsa högt inför hela klassen (bara jag var tvungen att göra de) de hettade faktiskt lite om kinderna eftersom att det verkligen kändes som om alla kunde höra minsta lilla fel jag gjorde..men men jag överlevde =) 

En annan grej som hände i fredags var att en av de killarna som tjatar om mitt nummer, gick fram till mig och tjatade för typ 5 dagen i rad så jag frågade honom rätt ut inför hela klassen varför han ville ha mitt nummer? Han svarade lite svävande att "han bara ville deeee"  Jag frågade med höjda ögonbryn om det var för att han hade tänkte att fråga mig om en dejt(?) han blev jätte generad och frågade om så var fallet om jag då skulle svara Ja.

Jag sa att om så var fallet skulle jag säga Nej. Han såg så ynklig ut att jag tillslut gav han mitt nummer med en skarp blick och sa "Våga inte fråga mig om en dejt bara!" Stackars liten pojke...        Jag är för snäll......

Jag sov som sagt över hos min kommande värdfamilj den natten..Inte för att vara den som är den men de är lite i behov av ni vet de där tanterna i någon tv-serie som kommer hem till människor som inte är så bra på att städa och helt enkelt städar åt dem. Men jag tänker ignorera faktumet att de inte vet hur man dammsuger eftersom alla i den familjen är så otroligt snälla och mysiga.

Min lördag började med att Brandon (Sonen i familjen) hoppade i min säng och sa åt mig att vakna, 15 minuter senare slängde han en "Frukost hamburgare"  från Macdonalds i mitt huvud (jag är verkligen i landet som älskar fett!) Sedan så åkte jag och alla cheerleaders till "Harvest" för att sälja hamburgare och tigga pengar, jag var grym på det där kan jag lova. På med ett vinnande leende, fråga sött "Excuse me, would you like to donate to Anderson high school cheerleaders?" och pengarna bara rullade in...Vi fick ihop över 6000 kr! på en dag, WOW!

På kvällen så spelade jag och ett gäng andra spel, vi spelade ett ord spel..Jag kan lova att det var mer än svårt.

Idag så har vi firat lilla Karis på sin 1 års dag med ett svenskt tema. Jag gjorde jordgubbs- och gräddtårta. + att jag bjöd på djungelvrål (alla gjorde så lustiga miner att jag borde ha tagit kort på de!...Gick inte riktigt hem..) och Ahlgrens bilar. Tårtan var jätte populär och det var faktiskt flera stycken som verkligen tyckte att det var den bästa tårtan de någonsin ätit (jag var lite stolt över mig själv..) Sedan nu i kväll så har vi (jag, Josh, Karie & Karis) varit och gått i en park och lite i "down town" Det är halloween prylar överallt! Redan!












Becki (Hon som jag flyttar till sedan)







Christy



Britt
  


Karis














Kommentarer
Postat av: Brunetten!

Vrf ska du flytta unga dam? :O

2008-09-08 @ 17:05:04
Postat av: M

Åh va stolt jag blir när du blivit så duktig på att baka, det rentav värmer ;) :) Sedan att du totalt äger ut pojkarna på det där viset tycker jag inte är mer än rätt ;D

Förövrigt vill jag verkligen se en bild på dig när du har själva cheerleader outfiten :)

2008-09-08 @ 17:31:53
Postat av: vicky

vrf ska du flytta? :)

2008-09-10 @ 00:35:31
URL: http://wickywonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0