Efter regn kommer solsken

Stora nyheter!

Så jag kommer inte att gå med den killen som ni så fint kunde läsa om i tidigare inlägg. Jag har en killkompis här som verkligen är min bästa vän och jag har pratat med honom om min jobbiga bal situation ett x antal gånger så när jag då igår berättade för honom att jag inte kommer att gå med föregående kille så utbrast han "man jag kan gå med dig!" nog för att han sedan länge tillbaks har haft en bal dejt men hon är numera hans x så han sa att han mycket hellre vill gå med mig så sagt och gjort. Vi gick till en blomster affär igår och valde ut matchande blommor som vi ska ha. Mitt liv känns så mycket bättre nu!



Nej, nu ska jag iväg till min fyrbenta pojkvän för ännu en lång ridtur i dalgångar =)


Här får ni en bild på min nuvarande bal dejt vi kommer att ha så kul tillsammans!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Att jag missade dig på skype i går var tråkigt, men vi har ta nya tag, kanske kan vi i kväll?? Bra att du bytte date samtidigt som jag tycker att den nya ser lite för vågad ut.....så där på järnvägen!

Hur gick dumpningen till?



Vi har börjat få mycket vår i luften nu snön smälter som bara den.



Lev och må



2009-04-26 @ 08:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0