I just don't care



Idag så åkte alla sista årselever till en stad här i närheten för att besöka ett företag som jobbar med att personlighets utveckling inför en yrkeskarriär. Så vi fick fylla i formulär och skapa våra CV och även gå på en intervju där de "spelar" chef på det företag där jag vill söka jobb. Jag tyckte det var jätte kul! Vi var alla tvungna att klä upp oss i kostymbyxor och skjorta. Jag blev utvärderad till att jobba som "Chief business executive" vilket är precis vad jag är intresserad av. Min intervju gick väldigt bra också, jag kan knappt vänta tills den dagen då jag får söka jobb på "riktigt" och sedan börja jobba! Åh vad kul det kommer att bli. Jag längtar efter att få jobba hårt och syssla med det jag är bra på heltid. 


Nej, jag måste nog återvända till mitt psykologi projekt nu men hoppas alla ni 56 läsare har en fortsatt bra dag!




Här är en bild där jag bara tog kort på en bild från min fotografering, 
jag måste verkligen scanna in dem så ni verkligen kan få se dem
 för de är helt Gorgeous!




Kommentarer
Postat av: ellen

vad fint :)

2009-04-24 @ 13:37:26
Postat av: Caroline

Haha fick du "jobbet" då? :D sötsak!

2009-04-24 @ 14:57:51
Postat av: Pappa

Hade dom några frågor som du tyckte var överrumplade?

2009-04-26 @ 12:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0