Pappas Flicka




När mina nära & kära börjar skicka mail med meddelande som "är du fortfarande vid liv?" eller "Har du gått upp i rök?" Så känner jag starkt att det uppenbarligen är dags att uppdatera bloggen igen. Ni som undrar hur det var att träffa min pappa igen så kan jag berätta att det var helt underbart! Vi stannade på ett hotell två nätter där vi mest bara njöt av varandrars sällskap + att jag tog min far till Mall of America (SHOPPING!) Han chockade mig faktiskt med att vara väldigt medgörlig och vi hade det riktigt trevligt. Sedan så hyrde vi en bil och körde till Clara City, jag visade honom allt (de tog typ 10 min), det gäller att inte blinka! Han skötte sig riktigt fint på middagen också. Alla mina kompisar gick nyfiket fram och viskade i mitt öra "Caroline, is that your real dad?!" Jag kunde dock se i min fars ögon att han var mer än trött efter allt resande.






Middag


Helt ljuvliga skor!


Pappa shoppade loss han med






Kommentarer
Postat av: Pappa

Har börjat förstå att jag var starkt påverkad av Jet-leg, räkningarna på mitt VISA-kort har börjat på att strömma in på Häradsvägen.



Caroline det var fantastiskt härligt att äntligen få träffa dig efter så länge och efter allt du varit med om. Härligt att se alla kompisarna i Clara City och att du var dig lik.

2009-04-11 @ 19:53:30
Postat av: Caroline

jag hoppas verkligen att dom skorna fick följa med hem!

2009-04-13 @ 21:12:03
Postat av: Lovisa

Måste ha kännts riktigt kul att få träffa din pappa! :)

2009-04-15 @ 19:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0