Jag är hemma!

Efter många om och men så tog jag mig till umeå! Förseningarna ledde till att jag missade mitt flyg så min resa var inte så smidig som jag hade önskat men jag tog mig hit iaf!
.
.
.
När jag väl hade landat i Umeå så hämtade min bror upp mig och sedan så fortsatte jag till diverse klubbar med mina fina vänner! Jätte kul kväll verkligen! (ingen tid för att vila här inte)
.
Nu är jag hur som helst hemma hos Hampus och har njutit av Mjukmacka, svensk mjölk och filmen Moulin Rouge (lite av en tradition vi har)
.
.
God Jul from "Norrlands vackraste"
.
P.s Jag saknar min Paris sekt!

Kommentarer
Postat av: philipz

Parissekten (endast bestående av Philippa för tillfället) saknar dig också! Helt sjukt konstigt det känns att vara sist kvar här...



Go umeå och lägg på lite dialekt tills i januari vaaaah.

/SSS



2009-12-19 @ 21:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0