Saaankkktaaa Luuuuccciiiaaaaa

"Voila la sainte Lucie qui arrive la reine des contes. Elle habite dans un
château just au bord de l'eau. Une seule fois par annee elle quitte sa demeure.
Elle illumie les renebres avec sa douce leure."
osv osv
.
.
.
Så här ser mitt schema ut i veckan:
.
Måndag; Svenska redovisning + inlämning av renässans epok
Tisdag; Lucia rep, Talangshow hela kvällen
Onsdag; Lucia rep
Torsdag;Lussa på morgonen + Franska prov (Caroline kan ingenting)
+ Att vi ska 12 st gå och Lussa för ett gäng ambassadörer i en privatlägenhet (hela kvällen)
Fredag; Lussa kl 07.30 + Matte B prov! (Caroline kan ingenting)
Lördag; Lussa för Svenska kulturhuset (hela dagen)
Söndag; Lussa på IKEA hela dagen
.
.
Det ska bli kul men mina stackars prov som är svåra
och mina sämre ämnen kan komma i kläm...Synd
.
.
.
Nåväl Jag biter ihop och får helt enkelt bara "överleva" fram till Jul.
.
.
Klockan är 20.45 och jag har inte fått mat än (det är dessutom helt tyst i köket)...Jag är hungrig!
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Matilda

oj så mycket lussegrejs.. haha! :D hoppas VERKLIGEN att allt går bra för dig nu med alla störda franskaprov och uppgifter.. 11 dagar kvar hjärtat! (:

biz!!

2009-12-07 @ 22:30:06
URL: http://matilba.blogg.se/
Postat av: Anders

Vi räknar med ett uppträdande i metropolen, biljetter till salu

2009-12-11 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0