snow in Paris?

Jag vaknade av att Phlippa ringer och berättar att det snöar!
.
.
Helt galet! det är faktiskt snö här och det är till och med mycket snö!...Kul men samtidigt så känner jag en gnagande oro att det kan bli komplicerat för mig i morgon då mitt flyg lyfter vid 10-tiden.
1. Det är snö här vilket innebär kakos i trafiken (inga vinterdäck här inte) + att flygplatsen kommer att vara kaos
2. Strejk, vilket innebär att alla åker taxi eller egen bil = ännu mera kaos i trafiken
3. Mitt plan går på morgonen så alla är på väg till sina jobb vid den tiden
.
.
Det löser sig säkert men man blir lite nervig...
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Anders

Det blir en tidig start...

Snö har även vi i vindeln samt minus 28 grader



Välkommen hem!!

2009-12-17 @ 17:39:56
Postat av: Victoria

2009-12-17 @ 18:02:05
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Playboy Mansion

otroligt fin du var på headern. älskar din mun & ditt hår !



godjul & gott nytt år önskar vi här på

PM :)

men mest från denise ;) haha

2009-12-17 @ 18:38:00
URL: http://playboymansions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0