valentines day

okej nu är jag hemma från dans och kröning av "snö veckan" jag vet inte varför man gör det riktigt...i veckan som kommer så är det hur som helst tänkt att vi ska ha olika tema dagar som tvilling dag, maccray dag, bonde dag och annat. Jag tog massor med bilder i kväll men jag är för lat för att ladda upp dem just nu så det får ni se någon annan dag. Det här är hur som helst min "skörd" av årets alla hjärtans dag...


Blommor 2st

Godis hjärta

Godis som kallas "kyssar"

Halsband med texten "LOVE"

Gossedjurshund med ett hjärta i sin mun







Igår så gick jag och Chelsey och såg "confession of a shopaholic" väldigt rolig och söt film! Den rekommenderas starkt!
Vi gick även som sagt och gjorde naglarna...Det är lite kul man går in i ett litet rum fullt med kineser som bryter så mycket att man inte fattar vad dom försöker säga och sedan så har man två personer som jobbar med varsin hand så man vet inte vart man ska fokusera. Haha här är resultatet av det iaf;



Kommentarer
Postat av: Pappa

Så vackert!! vilken gåva gjorde dig mest glad?





2009-02-15 @ 10:52:39
Postat av: Caroline

bilder till folket gumman! <3

2009-02-15 @ 22:42:57
Postat av: Lovisa

Glad alla hjärtans dag i efterskott! :D

2009-02-16 @ 10:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0