Arg, ledsen, skratta eller gråta

... Jag är förtvivlad




Som jag har sagt ett x antal gånger på min blogg så har inte jag lämnat ut min historia till er om vad som egentligen hände mig i Indiana men det har jag där emot berättat för min organisation Explorius som jag reser med och det är därför de "drog mig ut" ur min x familj och tillslut var inte delstaten Indiana en plats där jag kunde vara säker.


Efter allt som de har tvingat mig igenom så önskar jag att jag kunde smälla till dem på nosen ordentligt så de bara kunde förstå den smärtan jag har gått igenom och även garantera att detta aldrig ska hända någon annan igen. Tyvärr är det så att Explorius/ICS vill spela gud eller en elefant vs. en myra i mitt fall. För nu när jag är på säker mark och inte kan bevisa något så hävdar de att jag har ljugit och att det är mitt ord mot min forna familjs. Att jag inte har några bevis.

Jag är snart 18 år jag lever inte i någon fantasivärld, hur kan de vara så blinda och tro att jag skulle ljuga eller hitta på allt det här. Jag ser alvaret i situationen och jag skulle aldrig dra en lögn.


Jag vet att de är de som läser min blogg som senare ska resa som utbytesstudenter nästa år och jag önskar er all lycka i världen men jag kan tyvärr inte rekommendera explorius om det är den organisationen du har valt så ber jag dig att tänka igenom det ordentligt eller åtminstone se till att prata mycket med din värdfamilj innan du åker och verkligen känna att det känns bra till 100%. 




Jag är väldigt nedbruten och sårad




Vi hade ingen aning om vad som väntade oss, my love

Kommentarer
Postat av: Matilda

Samma frustration har jag för vad jag var med om, hur vi skall kunna konfrontera Explorius och vill det gå vägen så ghör det det, men det viktigaste av allt är inte att vinna mot de





Det viktigaste är att vinna för oss själva. VI VET SANNINGEN. Och den kan ingen ta ifrån oss!





Jag läste din kommentar i morse bara vaddå kommit något posten. Sen låg det där när jag kom hem idag :D ohh du fattar inte hur glad jag blev, fy vad jag saknar dig my love. tack för kortet, <3 !



jag tänker på dig varje dag, finns här för dig vad det än skulle vara.



Vi är starkast!

2009-03-26 @ 17:22:46
URL: http://matilba.blogg.se/
Postat av: Lise-Lottie

Jag förstår att du blir ledsen arg och förtvivlad när det sker ojusta påståenden.

Håll ut, vi vet att du förtjänar ett annat bemötande.

Tusen tack för ditt kort.

Kram

Lise-Lottie

2009-03-27 @ 17:30:51
Postat av: Lovisa

Men hur är dom funtad?!

2009-03-28 @ 10:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0