Pull yourself together!

Vi svenskar är så skyddad mot alla skräpmat här i USA, det är nog därför vi generellt sett är så smala, för att vi helt enkelt inte vet bättre. För att vi inte ens har smakat på alla "goodies" som finns. Man kan ju inte sakna det man inte vet existerar. 

Det som vi så ofta ser i filmer att människor frossa i ex. girlscout cookies, Oreos, dessert pizza, pommes frites och glass sådant som vi har för oss är helt vidrigt. Vet ni vad det är jätte gott, visst jätte onyttigt men tro mig det är syndigt gott.

Själv så är jag såld för klassikern "Oreos and milk". Det är helt ljuvligt gott mina vänner.





Jag har själv varit en av många som var helt besatt av vikt och vad jag åt. Jag tänker inte ens berätta för er hur fixerad jag var för då kommer ni eventuellt att skriva in mig hos någon psykolog men vet ni vad det är okej att äta. Visst att äta snabbmat och all skräpmat som finns här är inte heller hälsosamt men slappna av, det är okej att vara onyttig.

Jag har ätit skräpmat i ett år nu och jag ser väl inte alldeles för fet ut? Du kan själv kolla på mina bilder genom året i bloggen och jag tvivlar på att du kommer att tycka att det är någon extrem förändring. Du blir inte tjock om du äter onyttigt då och då, kanske inte ens över ett år. 

Slappna av 
lev & njut




Kommentarer
Postat av: liiin

Good thinkin' sweetness!

Oreos är en mycket trevlig liten kaka, passar också mycket bra i smoothies :]

2009-03-23 @ 09:33:37
Postat av: Caroline

Hahah de ska mycket till för att du ska bli tjock. Glöm inte att köpa hem sånna där så man får smaka ;)

2009-03-23 @ 17:09:42
Postat av: ellen

precis, bra tänkande. :) Oreos passar också bra när man är hungrig...

och TACK TACK TACK för kortet jag fick :D . Det var jätte fint och jag blev jätte glad :) åh vad glad jag blev. åh vad jag tycker om dig. jag saknar dig. puss på dig. :)

2009-03-24 @ 09:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0