Hurra, hurra, hurra på min födelsedag

Balen var helt fantastik!

Jag hade jätte roligt på balen och jag och min fina dejt vann "bästa par" som var framröstad av alla människor som var på plats för att spana in alla par när vi gick igenom parken. Vi hade jätte kul med dans, god mat och allt möjligt. De hade till och med en hypnotiskt vilket var sjukt häftigt han fick mina vänner att göra helt galna grejer! Jag kom hem 06.00 och var helt död nu är jag dessvärre sjukt med hosta och feber så jag måste besöka farbror doktor imorgon men här får ni lite bilder från balen iaf. Jag får skriva mer en annan dag.

Älskar er!






































Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vackert, vackert! :) En fråga. Vad är den där handen för något?

2009-05-04 @ 09:05:10
Postat av: ellen

Vilka fina bilder :) det såg riktigt kul ut

2009-05-04 @ 12:04:30
Postat av: Pappa

Fantastiskt kul att festen blev lyckad och att dina höga klackar inte gick av, ta det lugnt med din förkylning!



Ring mig om du har möjlighet





Pappa

2009-05-06 @ 18:41:36
Postat av: Matilda

Alltså ursäkta mig men vem är snyggingen i brun t-shirt, han är verkligen bäst hittills, jag är helt kär!!!!! ;)

2009-05-08 @ 22:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0