Moliére

Hej och hå, nu ska jag snart ge mig in i morgonkaoset I Paris Metro (en stor nackdel med Paris!) Sedan ska jag möta upp Hanna och där ifrån ska vi åka till en theater och se en Moliére uppsättning. Känns rolig! Hoppas att pjäsen är densamme.
.
.
.
Ikväll måste jag verkligen ta mig i kragen och plugga för den här veckan har mest bestått i att lyckligt surfa runt på nätet och med tanke på mina 3 prov+en redovisning+ en uppsats på franska och en tre sidor lång uppsats om paradigm(? Jag vet knappt själv vad det är?) som ska vara gjorda nästa vecka och faktumet att jag inte har börjat ännu så vore det nog en väldigt god ide av mig att plugga lite....Eventuellt.
.
.
.
Imorgon så ska jag gå och se den nya New moon filmen! Känns väldigt mysigt och skönt. Man vet aldrig men just nu så känner jag verkligen får att bara ta en mys helg med serier + god mat + plugg och långa nätter fyllda med sömn!
.
.
.
Jag & min älskade vän Caroline när jag var hemma på lovet...
På Halloween of course!



Kommentarer
Postat av: CarroBarro

Såå klockrena! :D

2009-11-21 @ 14:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0