Host host host

Fy vad jobbigt att vara sjuk...
Vaknade upp och var till och med värre än gårdagen så jag bestämde mig för att stanna hemma. Min värdmamma var gullig nog att köpa hostmedicin till mig, jag vet inte var det är men något starkt är det iaf! Hon sa att jag skulle bli sömnig av den men jag känner att jag nästan blev groggy, haha. Nä men det är skönt för nu försvann det mesta av min hosta =)
.
.
.
Jag måste dock, no matter what gå till skolan imorgon för jag har nämligen matte prov. Inte för att jag älskar matte (snarare tvärtom) men jag vill inte ha massor av ogjorda prov. Lika bra att göra bort det.
.
Idag har jag alltså bara vilat och sett på Gossip Girl. Härligt.
.
.
.
"Du KAN få allt. Men du kan inte få allt på samma gång"
.
Människan är alltid så girig, aldrig nöjda. Vi är alltid så lata som möjligt. Det är lätt att man ibland hellre tar en omväg runt utmaningen än att faktiskt vandra upp för berget. Alla kan lyckas men det tar tid och kraft att nå dit!
.
.
.
Cypern -09

Kommentarer
Postat av: CarroBarro

Du är aldrig inne på msn så ja får väl helt enkelt skriva de här., nästa helg ska ja va barnvakt i vindeln hela helgen., å då ska vi hitta på nått du har inget val! Sen så undrar ja om vi ska hitta på nått på Halloween! Ja är hemma HELA lovet ;)

2009-10-15 @ 21:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0