PAC

Precis som ni har jag haft lite av ett påsklov i några dagar nu.
Mitt lov är tyvärr inte lika långt som ert dock...
Vi har mellan Torsdag-Måndag men Å andra sidan så har vi lov igen om två veckor och
den gången en hel vecka.
.
.
.
Lite snabbt så kan man säga att jag har tagit det väldigt lugnt de här dagarna.
Min värdfamilj är borta så denna plötsliga frihet firar jag genom att njuta av att ha den stora lägenheten för mig själv. Förutom detta har jag hunnit shoppa en hel del med Hanna, ätit goda middagar med vänner, dansat i häftiga klubbar, myst med 14 suger & 90-tals musik, ätit pizza och idag har jag tvättat- och städat + Att jag har bjudit hit mina vänner på en sen brunch.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0