I got nothing to loose

Coucou
.
.

Nu har min mamma åkt efter fem dagar på hotell fylld med mys! Vi har bland annat hälsat på Mona på Louvren, en Egyptisk present, ett känt A i stål, Högkvarteren för försvar, En båge som tidigare varit svart, en bra marknad, Champan, Laffan, Kvarteren som är kända för sina höga population av Judar, BMTs favorit kvarter och även min värdfamilj.
(Behövs det en djupgående översättning av dessa ställen rekommenderar jag er att fråga mig eller någon Paris kunnig person)
.
.
.
Det har varit helt underbart och vi har både ätit och druckit gott! + Shoppat gott (För själen...Inte plånboken)
.
På fredag är det återigen dags att återvända till Sverige och Vindelns vackra vidder. Det känns ovanligt kul/spännande! Vindeln har mer excitment att erbjuda än vad man kanske kan tro...Men som alla stora bloggare så kan jag givetvis inte berätta vad det egentligen handlar om men jag kan berätta att det innehåller en Mr. X, MR. Y och Q. Men det är allt jag kan säga.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0