Succé

Mina chokladbollar var en succé i det franska hemmet!
Åh vad glad jag blir!
.
.
.
Om det inte vore för att jag snart är immun för det som är pinsamt i värdfamiljer så måste ja säga att
1. När jag tydligen råkade fråga vad rumpa betydde...De använde någon annan synonym som jag inte hört tidigare, sen när man ska förklara med gester och grejer..ja ni kan tänka er själva.
.
2.(!!!!!) Här om dagen så skulle jag precis trava ut i vardagsrummet för att fråga om det var okej om jag åt ute den kvällen då jag möttes av min värdmamma som var helt naken...Ja (!!) helt spritt språngande naken var hon när hon gick runt i vardagsrummet. Hon sa lite generat "Oppla"... Jag gapade som ett fån och sprang skrämt tillbaks till mitt rum och försökte förgäves förtränga dessa bilderna i huvudet.
.

.
.
Nästan pinsamt faktiskt

Kommentarer
Postat av: Linn

Kan tänkas att Caroline kände sig lite obekväm till och med? ;)

2010-02-08 @ 22:44:43
Postat av: Anders

Trevligt att du inte förstörde köket på sammasätt som du gjorde i USA då det skulle fixas knäck

2010-02-09 @ 02:16:19
Postat av: ellen

haha :) Du är så söt, Caroline ;)

2010-02-09 @ 13:51:43
URL: http://ellenikarusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0