Donc

Det börjar faktiskt bil lite mildare här in Paris nu...Känns bra...Se sent bien...
.
.
Vet ni? det är väldigt otacksamt att vara en "oviktig liten bloggare" man får inte alls lika många kommentarer som alla de stora bloggarna får...Eller det där kanske faller sig logiskt nu när jag tänker efter ...
.
.
Mamma ville visst inte bo i sexkvarteren i Paris så nu har vi bokat om till ett hotell vid Louvren lite mer "fancy" kan man ju säga...Men det blir trevligt :) Mysa och imponera på mamma med mitt stora kunnande om Paris och dess historia...Sen får vi se hur mycket min Franska imponerar..
.
.
På tal om franska så pratade jag med min franska lärare idag och pratade om mina styrkor/svagheter jag berättade att jag hade som mål att förbättra mig på att applicera grammatik och uttrycka mig bra på franska.
.
Jag fick som svar " Men det är så bra med dig Caroline för du vågar ju skämma ut dig när du pratar"
(Jag visste inte att jag skämde ut mig när jag pratade?)


P.s jag har ändrat språk på min Facebook till franska nu!
(Singel heter célibataire...haha)

Kommentarer
Postat av: hanna snyggiz

hahaha! carro, du vet att jag är sämst så när du är med mig behöver du aldrig vara orolig att du skämmer ut dig!

2010-01-14 @ 21:08:37
Postat av: Anders

Kul med lärare som säger sanningen ;-)

2010-01-16 @ 10:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0