Little sister

Et moi, je ne t'oublierai pas et je compte sur toi
Pour venir en aide
À ceux qui ressentent pour toi, se que tu écris dans ces chansons pour elle
Mais moi, je ne t'oublierai pas et je compte sur toi
Pour venir en aide
À ceux qui ressentent pour toi, se que tu écris dans ces chansons pour elle
.
.
.
Frilansande Filosofi
.
" Människor förundras över bergens mäktighet,
över kraften i havets vågor
över flodernas långa lopp,
över oceanernas vidder,
överstjärnornas rörelser på himlavalvet;
men de passerar sig själva utan att förundras."
-Augustinus
.
.
.
Jag slog på stort och bytte ut mina turkosa lakan med robotar på,
till något lite mera...tjejigt:
Rosa med vita prickar och rosa roser

.
Har jag berättat om våra "shrek mobiler" föresten?
Jag tror inte det. De är iaf kort och gott helt värdelösa mobiler
som vi har fått från skolan.
1. De kostar lika mycket att ringa till Sverige som att ringa inrikes
2. Fula
3. Stora
4. Inga funktioner
Positivt
1. Jag antar att de har sin charm?
2. eh..den har färgskärm?
.
Har får ni hur som helst en bild på en trött söndags
Caroline med "shrek telefonen"

.
.
.
Lovely
.
.
P.s Klart att det är vår här!
P.s 2 Ännu en anledning att komma och hälsa på kanske?

Kommentarer
Postat av: LInn&Ellen

VI KOMMER!

Var bor du, btw?

2010-02-01 @ 11:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0