My eyes

Vaknade upp och skulle trött vandra ut till köket för lite frukost.
En meter in i vardagsrummet går min värdpappa förbi iförd endast kalsonger....
Inte vad jag hade lust att se...Detta fick mig givetvis att i skräck kasta mig in i mitt rum igen...
Jag är inte känd för att vara diskret direkt...
Underbart.
.
.
.
I Fredags åt vi på en resturang i St. germains och sedan gick vi och dansade. Mycket trevligt!
Igår vaknade jag upp hos Stella efter att ha konstaterat att vädret var fint så samlade
vi ihop våra krigare och åkte ut till Jardin des Plante. Det var jätte fint och skönt att bara
vandra omkring i vårsolen.
Sedan så tog jag äntligen beslutet att se Avatar.
Jag har tidigare nämligen avböjt alla förslag på att se den eftersom
"Jag minsann inte tänkte betala för att se några blåa gubbar hoppa omkring"
.
Jag hade verkligen fel måste jag erkänna!
Den var helt underbar (Linn och Ellen blir väl glada nu?)
den var så bra att jag skulle kunna gå och se den igen. Så bra att jag drömde om den
(man får skämmas).
Hur som helst så är den värd på alla sätt och vis att se!
.
.
.
Det är lätt att bli avundsjuk på mina sängkläder..Je sais

Kommentarer
Postat av: ellen

Det här gillar jag! Bra Caroline :D

2010-01-31 @ 15:33:38
URL: http://ellenikarusellen.blogg.se/
Postat av: Anders

Morgonen kan vara underbar men....inte så kul alltid. Snö och kallt i METROPOLEN

2010-01-31 @ 15:34:40
Postat av: Lovisa

Vårsolen??



Hade också ungefär samma tankar som du om filmen men till veckan kommer den att vara sedd...i 3D

2010-01-31 @ 19:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0