Naping is underrated

Vaknade just upp från en timmes lång tupplur, Älskar det!
.
.
.
En rätt skön dag har passerat på Svenska skolan i Paris. Alla är fortfarande på bra humör..Kanske låter konstigt att jag nämner alla elevers humör hela tiden? Saken är som den att vi är väldigt tajta här och tänk dig själv om du skulle bo hos en familj där du ständigt måste vara glad och trevlig. Sedan umgås med samma människor varje dag + att man stöter på olika frustrationer i livet (exempelvis skolan).
.
.
Tro mig du kommer inte ta ut din irritation på en stackars franska familj som knappt fattar vad du säger ändå. Utan det är självklart på varandra som man "vågar" visa frustration inför. Det är dock så att det är helt okej med det här eftersom det händer alla och vi är medvetna om att det är upp & ner i att leva ett liv utomlands. Det är alltså en väldigt familjär situation men jag älskar det! Vi har fler bra stunder än dåliga på SSP så det väger upp de dåliga dagarna.
.
.
.
Jag fortsätter med lite bilder från mitt jullov

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var gulligt skrivet caroline och det stämmer. Fler bra stunder än dåliga på SSP :)

2010-01-20 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0