back on track

Nu är jag hemma i Paris igen. Känns rätt bra faktiskt..
.
.
Jag har haft ett jätte mysigt lov som gick på tok för snabbt men det kanske lov alltid gör.
Som vanligt hade jag ofantlig tur med mina flyg;
.
Paris-Sthlm=Inställt
Lyckades som tur var hinna med ett annat plan
Sthlm-Paris=Inställt
Fick sova i Stockholm en natt
Sthlm-Paris (följande dag)=Försenat
Var tvungen att ta ett tidigare plan till Oslo för att där åka vidare
Oslo-Paris= Försenat
.
.
.
Jag vet inte om jag har någon förbannelse över mig eller om flygtrafiken har blivit helt banalt dålig.
Det har gått så långt att min lärare utropade till och med fint i klassrummet
"Flyg aldrig med Caroline! Då går det alltid fel!"
.
Tack för stödet
.
.
.
Nej nu måste jag duscha av mig all flygplanskänsla och förbereda mig på att motivera och berätta för min värdfamilj på franska varför jag i hela fridens alla dagar inte åkte snowboard på mitt lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0