Crazy

Jag har suttit och räknat i min fina kalender och det
återstår bara otroliga 3-4 helveckor kvar för mig!
Resten är alltså korta veckor med lov- eller studiedagar! Helt sjukt!
Dessutom är det cirkus
endast ett sommarlov till mitt sommarlov. Det snurrar...
.
Idag har jag gjort något som jag sällan gör...Nämligen ingenting!
Det behövdes verkligen! Eller "ingenting" jag har städat(!), renbäddat, badat, räknat matte,
läst franska och skrivit på mitt CV.
.
När jag städade så insåg jag att jag har stora, stora kommande problem! Nämligen inte när jag tar mig hem igen utan hur jag ska ta mig hem!! Jag har mer grejer här i Paris än vad jag hade ett år i USA. Det är nog tur att jag flyttar hemifrån i höst för jag tror knappast att jag skulle få plats med allt där hemma. Det är visserligen ett tag kvar innan jag måste tackla det problemet men det kommer att bli tufft vill jag lova.
.
.
.
I'm tellin u guys...I got to much stuff!
.
.
.
.
.
.
.
.
Jag skulle för övrigt gråta om någon stal eller om jag tappade bort
min kalender. Hela mitt liv är i den där lilla boken!
.
.
BIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0