Här tror man att man är något...

Ja, det är som att en ny värld öppnar sig när man umgås med Stockholmare...
Här går man runt och tycker man är lite små cool som kommer från samma ställe som
DanielJaaa, ni vet han som vann Idol första året? Inte?
.
Sedan under en helt vanlig fika kan dessa människor bara som om det är vardag sitta och snacka om hur de är bästa kompisar, släkt, hångel-partner eller klasskamrat med kändisar som jag egentligen tycker är ganska häftiga men det säger jag inte..Jag bara sitter och rycker lite coolt på axlarna som om man ser kändisar varje dag i Vindeln också... Man skulle säkert kunna stöta på ööh Roger Pontare.
.
.
.
Jag fick iaf höra skvaller idag om en viss man som nyligen sågs i melodifestivalen då han sjöng om sig själv som "MansPojke". All I can say is...Låt inte hundvalpsögonen lura er tjejer!
.
.
.
Idag var det strålande vackert väder (I morgon ska det bli 17 grader!!!) så jag gick till skolan, hade lite lektioner, tog en kaffe med Greta & Hanna, tränade på ett mycket varmt gym, sov och nu har jag bestämt ett Svenska prov i morgon jag bör börja kika på!
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Stella

I shouldn't have said that...

2010-03-15 @ 19:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0