Hey you

"Take my time today,
let me fly away
to take my time today.

I wish I were
young enough.
I wish you were
made just for me

Hey you,
no, you don't have to go.
no, you don't have to do so."

.

Om cirka 2 månader fyller jag 19 år...Jag har redan ålderskomplex. Det innebär att jag kommer vara 20(!) när jag tar studenten. Helt galet!

.

När jag vaknade satt en svart katt och stirrade på mig... Obehagligt!

 

Idag måste måste måste jag plugga...men vi får se...

Vi åker ju till Alperna på torsdag!

Vi har fått en lista på regler som lyder bland annat såhär;

* Inga väskor på sätena, under sätena eller i gången på bussen

* Om det är mycket kallt finns det inget vatten på toaletterna

* Toaletterna får endast användas i absolut nödfall.

* Användning av narkotika på rummen leder till direkt uteslutning ur stugan.

* Vi bör inte förhindra när personalen städar.

* Samtliga ungdomar och vuxna ska uppföra sig korrekt och använda ett vårdat språk både i stugan, i byn och pisterna.

* En gemensam resa ska präglas av kamratskap och solidaritet, inte av rasism, sexism och våld.

* Klädseln ska vara lämplig och ren.

 

 

Jag ska försöka tänka på det här, jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0