It's like a stove...It burns you when it's hot

I måndagskväll fyllde min värdbror oväntat år.
Det var trevligt och dessutom var deras kusin här som är ihop med en tjej från Ukraina. Det bästa med detta var då att jag hör och häpna var mycket bättre än henne på franska (det behövde mitt självförtroende). Nä men hon var gullig och allt men det är lite skrämmande hur lite man kan vilja lära sig om en kultur och språk då hon hade bott här i sex år!
.
.
Det roligaste som hände mig igår var förmodligen då jag och Nora var och tränade och killen bredvid mig helt enkelt inte kunde sluta kolla på sig själv i spegeln då han sprang vilket tillslut resulterade i att han snubblade och blåste av löpbandet. Ingen kom till skada men det var fantastiskt roligt(!) speciellt då han skulle spela oberörd efter sin eleganta bravad.
.
.
Vi är lite obehagligt bekväma med varandra på SSP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0