News

Ibland chockar man sig själv!
Jag har gått och klagat nu på att jag borde börja träna och bla bla och nu har jag faktiskt
skaffat gymkort!
Eller jag gjorde det i Fredags med jag tänkt att jag inte ska avslöja något för än jag faktiskt har tränat där minst en gång. Så idag invigde jag "Club Med." i Paris. Helt fantastiskt gym! Det kommer att bli kul.
.
.
.
Idag hade vi debatt på skolan (SH) Jag var självaste Folkpartiet. Det var rätt kul, dessutom så tycker jag att folkpartiet har bra åsikter vilket gjorde processen mindre smärtsam.
.
I morgon är ska jag gymma med lite vänner på morgonen och sedan är det bara franska och övrigt plugg på kartan. Suveränt.
.
.
.
Nu är jag för hungrig för att hitta på något mer att skriva så ni för nöja er
med två bilder på mina nya otroligt balla solglasögon. Enjoy!
.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag saknar dig min underbara vän!!

HUR MÅR DU?! Har varit inne på skype idag men dessvärre inte sett dig... we gotta talk soon!! när har du tid?



Lots o Love!!

2010-03-08 @ 21:04:55
URL: http://matilba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0