Paris, älskade paris!

Åh denna stad är underbar!
.
Det är väl cirkus 15 grader varmt = Hejdå vinterjacka = Hej mina nya sköna solglasögon
.
.
.
Nu är det verkligen så härligt här att jag nästan kan komma på mig själv med att gå runt och le lite för mig själv. Klarblå himmel och vårsol. Vi åt lunch på ute på en stentrappa till kommunhuset i Pont de Neuilly och avslutade dagen med att Jag, Majken, Dag, Tolla & Stella satt på ett Café och insöp D-vitamin.
.
På tal om sol(!) Efter att jag hade tagit min efterlängtade dusch igår så skulle jag då smörja in mig med lotion i vanlig ordning. Skillnaden blev bara att jag tog den hudkrämen som jag fick gratis av min frisör när jag klippte mig där sist. Den här hudkrämen innehöll uppenbarligen (!) brun utan sol effekt. Jag som lite halv slarvigt smorde in mig igår vaknade upp till min förskräckelse med fantastiskt vackra ränder på armarna.
.
Det där smutsiga som man kan urskilja på min arm är alltså
ränder från krämen...Lovely
.
Jag garanterar effektivt resultat!
.
.
.
.
Min dag;
.

Kommentarer
Postat av: S

vår i paris kommer bli så braa!! gillar verkligen hudkräms missödet hehe

2010-03-02 @ 22:20:24
URL: http://oneyearinparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0