Why oh why?

Varför KAN INTE jag prata franska med min värdsyster!?
Vad i hela fridens alla dagar är mitt problem?
Så jag visste att hon hade klarat sitt körkort idag så efter att jag och v-mam & v-pappi har ätit middag
(jag pratade ofc endast franska utan problem)
Kommer hon inrusandes och i min panik i att gratta henne så ger jag henne en kram
(franska människor kramas inte!) Hon ger mig en puss och när hon ska ge mig
en puss på andra kinden så får jag av någon dum försvenskad anledning extremt bråttom att backa bakåt
och i min desperation då hon utbrister "näähe ingen puss" så säger jag
"Congatz! but on french" Så säger jag! Sedan skäms jag så mycket att jag går in på
mitt rum och låter pappan ta vid kindpussandet.
.
.
.
...Det är inte lätt att vara liten
(Jag skäms fortfarande)


Kommentarer
Postat av: Stella

Come to mama bear!

2010-03-16 @ 23:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0