oui, on doit admettre que...

Sex dagar kvar i skolan...
Jag har precis avslutat min sista måndag som elev på Svenska skolan i Paris, wow
Två år guys(!?) kan ni fatta det? Det kan inte jag...Inte ens om jag säger det 100 gånger till...
.
.
Tydligen ska vi ha lite av en "fest" här i kväll...eftersom jag blev anklagad för att inte ha ätit något den här helgen av min värdfamilj...Så nu ska vi tydligen kompensera för det(?).
.
I morgon är det matte B nationella...Underbart.
.
.
.
Jag ringde precis min praktik som jag ska ha om två veckor. Okej, hon kanske var stressad med hon lät inte överlycklig när hon pratade med mig så jag blev nästintill nervös när jag pratade med henne men vi bestämde till slut att vi skulle träffas och gå igenom mina arbetsuppgifter nästa torsdag, jätte bra.
.
Jag insåg just att jag är på klassresa då..*suck* Så nu måste jag ringa upp henne igen...åhh...
.
.
.
BIZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0