Aerosmith - Dream on

Ojojoj, allting är verkligen annorlunda här, både på ett bra och dåligt sätt. Jag har just nu så ont i mina käkar efter att ha smilat hela dagen att det känns oerhört skönt och avslappnat att få bära en neutral min.

Jag var alltså och tittade på min skola idag, jösses va de var hårda med kläderna. Jag hade svarta jeans och en piké t-shirt (vit) men min outfit blev inte godkänd av min rektor för att det stod med mini bokstäver i vitt "GANT" på min t-shirt (helt galet) Efter de så har jag försökt att packa upp ordentligt. Vi åt en "sub" till lunch (alltså typ en macka med smält ost skinka osv) och pappa du hade rätt alla äter med bara gaffeln här, haha.

för övrigt så till frukost åt vi amerikanska pannkakor med sirap, massed potatoes och scrambeld eggs. haha kan det bli mer amerikanskt, jag bara undrar?

Jag hoppar verkligen fram och tillbaka i händelseförloppen men jag skyller på jet leg. Hur som helst är skolan jätte stor och klassrummen är riktigt knepiga att hitta till +att skåpen är helt sjuka, man ska vrida låset först höger sen vänster ett varv stanna för att sedan vrida höger igen. Jag valde lite slumpvis klasser men på ett ungefär kommer jag att läsa;

Marknadsföring
Entreprenör
"retorik/hålla tal"
Gym (som tydligen enligt en tjej bara killar väljer men men haha)
Kör
Engelska
Politik och statens uppbyggnad
Algebra (*suck*)


Förhoppningsvis går jag inte vilse allt för många gånger i morgon, håll tummarna för mig!


Jag och Karie åkte och köpte mig ett amerikanskt sim kort (där av kunde jag inte ringa hem idag) Vi kollade även på lite kläder som jag kanske skulle kunna ha i skolan men jag bestämde mig för att vänta lite (alla kläder är så fula!). Jag ska helt enkelt bara köra på en tillbakalutad stil i morgon med svarta jeans, svart t.shirt med en vit skjorta över.


Vid 5 tiden åkte jag och Karie till skolan för att spana in Cheerleading laget. Alla var helt galna i mig, tydligen är jag det ända de har pratat om de senaste veckorna. Dom var verkligen hur trevliga och galna som helst men det verkade ganska roligt så jag tror faktiskt trots till min fars förtvivlan att jag kommer att bli en cheerleader, haha.


Jag följde även med min värdfamilj till deras kyrka nu i kväll, alla var super trevliga så det kändes faktiskt riktigt bra. Jag kunde fort fatslå att jeanskjol är det som är mest populärt! 


Nu behöver Caroline sova, i morgon väntar en dag med många intryck.





Later

Kommentarer
Postat av: Din pärla Lovisa

Hej Carro! Nu börjar jag förstå att jag vrkligen kommer sakna dig! Du kommer att bli jätte tjock om du inte tränar tror jag. Och du måste gå med i cheerleader laget om du får chansen! Bara du inte blir så snobbig!!

Du verkar ha de jätte bra! Men ta de lugnt me alla killar på gymmet! ;)

Saknar dig! Puss och många många kramar!!!

2008-08-21 @ 18:10:41
Postat av: Sarah

HAHA! Jag visste det! du kommer säkert att bli tillsammans med någon i fotbollslaget också, det är bara det som fattas. En tanke slog mig; vad har cheerleaders på sig för kläder på den skolan, typ svarta pikétröjor och långbyxor, eller vad?

Ps. du är saknad.

2008-08-24 @ 21:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0