Alpha beat - 10,000 Nights of thunder

I'm in New York!

Det var ganska tungt att säga Hej då till min familj men som jag sa i mitt tidigare inlägg så var jag stark när jag väl hade gått igenom säkerhetskontrollen. Väl i Sthlm så träffade jag alla andra studenter (hela 34 st!) och fort hade jag lärt känna nya trevliga människor. 

Flygresan var pest i slutet (8,5 timmar var flygtiden). Bara att fylla i alla formulär till tullen var riktigt knepigt, flygvärdinnorna var allt annat en glada när jag för andra gången råkade skriva fel (jag valde blyertspennan efter 2:a gången). Men jag blev godkänd av den sura tullvakten, till min stora lycka.


Idag så har vi åkt och gått runt i New York och sett bland annat; Times squer, Central park, Rockefeller, kända våningar, greenwitch och mycket, mycket mer!






Hej då Sverige


Matilda & Victor

Efter en lång flygresa var vi framme i New York






Central Park




Rockefeller


Huset där serien FRIENDS utspelar sig



Matilda 











I morgon väntar ännu en dag i New York!


Kommentarer
Postat av: vicky

Oh nu vill jagockså till NY(igen haha) vad kul att du har det bra.

2008-08-18 @ 11:28:50
URL: http://wickywonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0