Bethany joy lenz - Elsewhere

Oh my!

Nu har jag börjat packa. När jag enbart hade lagt ner alla mina kläder så vips(!) vägde min väska 20 kg! Så nu har jag måstat dumpa massor med finfina kläder för att få plats med allt. Min väska får dessutom inte väga mer än 22 kg och med tanke på att jag ska spendera 3 dagar i New York så vill jag inte maxa vikten redan nu, jag vägrar betala övervikt då skippar jag hellre lite kläder.









Min milslånga packlista, enjoy!


 

Baggagelappar
Betyg
Vaccinationskort
Försäkringspapper
Kvitton på resväskor
Värdfamiljens address + telefonnr
RC och IEC’s address + telefonnr
Fickpengar
Växelpengar
ISE-handboken
Adressbok
Anteckningsbok
Badkläder
Balsam
Byxor
Deodorant
Fickspegel
Finskor
Träningsshorts 
Sverigetröja 
Dator
Kokbok
Ordbok
Gymnastikskor
Handduk 
Huvudvärkstabletter
Hudlotion
Borste
Kamera
Pennfack
Miniräknare
Långärmad tröja
Necessär
Presenter till värdfamiljen
Pass
Pengar
Pincett
Plåster
Rakblad
Rakhyvel
Sax
Schampo + balsam
Shorts
Strumpor 
Solglasögon
Solskyddskräm
Kortlek
Tandborste
Tandkräm
Telefonnummer till Ica-banken om problem uppstår eller om du måste spärra ditt kort
T-shirts 
Tvål
Underkläder 
Vinterkläder 
Vaccinationsbok
Regnjacka
Visum
Våtservetter
Öronproppar
Ansiktscreme
Bomullspads
Flip-flop
Smink
Godis
Hårborste
Hårnålar
Hårsnoddar
Hårspray
Jeans
Kofta 
Linnen 
Liten handduk
Lypsyl
Make up remover
Mobil
Mobilladdare
Ipod
Parfym
Plattång
Plånbok
Smycken
Tidningar
Tjocktröjor 
Pyjamas
Foton på familj och vänner
Armbandsur
Svensk musik
Kalender
Adepter
Losec
Lactos tabletter
Skavsårsplåster
Usb-minne
Dl-mått
Receptbok
Anteckningsbok
Kopior av värdehandlingar
Golf bevis
Dykar bevis









 


Kommentarer
Postat av: Frida W

Nice idé Carro. Ska bli riktigt roligt att följa bloggen din under året. (=

/frida

2008-08-13 @ 14:44:12
URL: http://fwikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0