Cheap trick - I want you to want me

I'm up against the walls


Okej, jag pratade just med min värdpappa (hur trevlig som helst!) och han har just gett mig så mycket information att jag förmodligen inte kommer ihåg allting men det roligaste är ju att alla på min blivande skola har fått för sig att jag är en gymnast (för att jag skrev att min skola kallas "gymnasium") så alla cheerleader tjejer tror ju att jag är ett proffs, så de vill att jag ska komma på deras audition på tisdag (Jag har inte äns rört en pom-pom i hela mitt liv!). Jag tror att det kommer bli en väldigt intressant audition för deras del (inte alls pinsamt...jag kommer att dö...)

Han berättade även att deras "dress code" (hur man måste klä sig) är jätte strikt på min skola, han skulle maila mig exakt vad det innebär men som jag förstod det så utöver det vanliga med "inte för kort kjol, inget urringat, inte visa axlarna osv." gäller även att man inte får ha vissa färger eller ha piercingar, sist nämda rör kanske inte mig men att inte kunna klä sig i vilken färg man vill känns lite trist. Men det får jag ta, jag vill ju trots allt uppleva den amerikanska skolan precis som den är.


Det verkar också som att jag kommer att få vara Senior (sista års elev) vilket känns jätte kul om det nu är så. För då kommer jag att få följa med på speciella utflykter och "event" som sista års elever får göra.


Förutom allt det här så berättade han om hur mina närmaste veckor kommer att se ut och de kommer verkligen att vara en hektisk tid för mig! Men sjukt kul också!









Jösses, ofta att jag ska fixa det där!

Kommentarer
Postat av: Emelieöööö

Men åååh va roligt de låter ändå. hel tokigt att du ska iväg och göra sånt och vara med om sånt som man ser på filmer haha!

2008-08-14 @ 18:11:30
Postat av: Johanna

Jag måste säga att jag blir lite smått avis när du berättar allt du ska göra:) Du kommer verkligen få en upplevelse för livet!

2008-08-15 @ 10:09:04
URL: http://johannaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0