Imogen Heap - Hide and Seek

Det är 30 grader varmt, jag försmäktar



Idag bar jag alltså ätit för två vuxna män, spelat soft/base boll, åkte häst & vagn och träffat massor med trevliga människor. Alltså picknicken var riktigt trevlig.


Idag vid middagen hamnade jag i en lite tryckt situation. Alla vet vi ju att Amerikanare är mer patriotiska än hela världen sammanlagt.. och på grund av det så vet jag att man kanske bör vara lite försiktig när de gäller vissa ämnen.,politik exempelvis. Min värdpappa frågade mig vad jag ansåg om USA;s politik jämfört med den svenska politiken... Politiskt korrekt som jag är (öööhmmm....*host*) så började jag berätta om problemen som uppstår när USA agerar världspolis och även om hur situationen i FN är allt annat än bra på grund av detta. Till en början så vägrade han hålla med mig men tillslut var han på rätt sida om vägen. Kändes bra, vilken hjälteinsats.


Gårdagens match och fest var kulkul. En trettonåring ville ha mitt telefon nummer, jag förklarade för honom inte allt för fint att han var en liiiite för ung för mig. Han höll inte med mig riktigt dock...


Jag kan även lite Kliché berätta att; Varje cheerleader har sin egna fotbollsspelare som vi ska peppa lie extra och vara extra gulliga mot (Så fånigt, men ändå såå kul) för att de ska känna sig "speciella" hur som helst, vad sägs om ännu en gissnings lek?? Jo, gissa vem som fick mr. quaterback? (och ja, han ser väldigt bra ut......så klart^^)



I morgon ska jag åka och hitta lite välbehövliga kläder eftersom alla dessa härligt, underbara klädsel regler gör att jag inte har så mycket att erbjuda från mitt svenska sortiment... "Hej fula kläder, bye bye svenska snygga kläder!"

Nää, så farligt är det inte men jag kommer sakna alla svenska stuprörs jeans, for sure.







Lite svar på frågor;

Jaaa, jag kanske möjligtvis censurerar lite...

Jag reser med organisationen Explorica







Nu ska jag sova, sleep thight.




Kommentarer
Postat av: vicky

förstod det ;)

haha ok nu är du med i en film ju. Mr quarterback och hela köret =)

2008-08-31 @ 21:14:02
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: Zildjian

Alltså, verkligheten överträffar dikten... :-D

2008-09-01 @ 08:34:11
URL: http://zildjian.blogg.no
Postat av: Lollo

Bajs på dig Carro!! Jag är sååå avundsjuk på dig nu! Ja ska också till USA nån gång!!!!

2008-09-01 @ 10:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0