Jason Mraz - Song for a friend

Jag tror faktiskt inte jag har förstått att jag ska vara borta i ett helt år! Ett år!

Men så är det verkligen för alla här, alla är vi helt chockade att vi faktiskt är I New York och att om bara två nätter så ska vi åka till våra värdfamiljer i olika delstater och bo där, gå i skola där, lära känna nya människor & allt mer vad det innebär.

Men även fast det fortfarande känns distanserat så längtar jag faktiskt. Jag vill verkligen det här, det är så rätt. Jag tror att för mig kommer det här året att vara väldigt nyttigt och jag kommer att växa jätte mycket som person (kanske både på utsidan och insidan, haha), kanske kommer mina värderingar att ändras? -Jag vet inte än men något jag vet är att detta kommer vara mitt största äventyr so far.




På tal om att växa

Bli inte allt för chockade om jag kommer hem och väger typ 30 kg mer, för det är verkligen inte svårt att gå upp i vikt om man vill när man bor i USA (inte för att jag vill det men). Ex. frukosten- består av vitt bröd, bagles, eller sockerflingor, Luch- snabbmat, Middag- (bara för att chockera er) Snabbmat! Man kan alltså dra slutsatsen att snabbmat är ett slående koncept!






Ni är underbara

Kommentarer
Postat av: SaraP

Jag bor i Canada för tillfället och här äter man ingen frukost, så jag hoppas för din skull att du får de där vita bröden och flingor ;P Hellre mätt och belåten än hungrig och less!

2008-08-18 @ 07:42:35
URL: http://saraps.blogg.se/
Postat av: Thomas

det är väll upp till bevis! du får visa alla tjocka amerikanarna hur man rullar en köttbulle och bakar surdegsbröd! ;)

2008-08-18 @ 12:18:03
Postat av: Liiin

Jag sa ju att det skulle kännas bra när du kommit fram :)

Förresten så har jag kommit fram till att man visst kan köpa lycka. Jag fick just Breaking Dawn i mina händer :]

Och till frukosten, ta inte de där små paketen med jam. De smakar konstgjort. Vilket dom också är.

HUGS from le chat!

( If it was someone you truly loved? ) iiiiiihh.

2008-08-18 @ 12:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0